Tilaus-ja toimitusehdot

1. Soveltamisala

Näitä yleisiä toimitusehtoja noudatetaan kaikkiin Pirkanmaan Kansanterveys ry:n (jäljempänä ”Toimittaja”) ja sen asiakkaan välisiin palvelutoimituksiin koskeviin verkkokauppa-tilauksiin. Pikaway verkkokauppa on Pirkanmaan Kansanterveys yhdistyksen ylläpitämä verkkokauppa.

  • Pirkanmaan Kansanterveys ry
  • y-tunnus 0211653-3
  • Biokatu 6, 33520 Tampere
  • yhteyshenkilö Liisa Siuvo, liisa.siuvo@pikante.fi

Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen ja täysivaltainen luonnollinen henkilö tai rekisteröity yritys tai yhdistys. Kuluttaja-asiakkaiden osalta noudatetaan näiden sopimusehtojen lisäksi kuluttajansuojalainsäädäntöä ja Suomen lakia.

Nämä yleiset sopimusehdot tulevat sovellettavaksi ja osapuolia velvoittaviksi, kun asiakas on lukenut, kuitannut hyväksyneensä nämä sopimusehdot ja tehnyt tilauksen ostoskorissa, ja kun toimittaja on vahvistanut tilauksen vastaanotetuksi.

Toimittaja pidättää itsellään oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja ja hinnastoa. Muutokset astuvat voimaan uusille tilauksille, kun muutokset on julkaistu verkkokaupan internet-sivuilla.

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä virheelliseen hintaan.  

2. Tilauksen tekeminen

Tarkista, että olet hyväksynyt evästeiden käytön. Muussa tapauksessa maksun suoritus ei ole mahdollista.

Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö. Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, pääset jatkamaan tilaustasi siirtymällä kaupan ylävalikosta ostoskoriin ja sitten kassalle.  Tilauksen toimituspäivän sekä noutopisteen valitset ostoskorissa ennen siirtymistä kassalle.

Kohta 1: Tarkista tilauksesi sisältö.

Kohta 2: Valitse noutopiste sekä noutopäivä

Kohta 3: Siirry kassalle

Kohta 4: Täytä tietosi ja siirry maksamaan

Kohta 5: Suorita maksu

Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen maksettuasi tilauksen. Ellet saa tilausvahvistusta, niin lähetä meille sähköpostia asiakaspalvelu@pikante.fi  niin voimme tarkistaa, että tilauksesi on rekisteröitynyt.

3. Tuotteiden toimitus

Asiakkaan tilaamat tuotteet toimitetaan valittuun noutopisteeseen valittuna noutopäivänä, josta asiakas noutaa tilauksensa. Säilytämme tilausta yhden päivän noutopäivän jälkeen. Tässä asiakkaan on syytä huomioida tuotteen parasta ennen päiväys, sillä valmistamme tuotteet aina noutopäivän aamuna. Pyydämme aina ilmoittamaan meille, mikäli tilausta ei päästä noutamaan valittuna noutopäivänä.

Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, tulee toimia, kuten reklamaatio kohdassa on ilmoitettu.

4. Maksaminen

Tilaus maksetaan verkkokaupassa ja asiakas saa sähköpostiinsa tilausvahvistuksen tilauksen maksun jälkeen. Maksutapana verkkokaupassa käyvät maksukortit.

Verkkokaupassa tilaus maksetaan ennen tuotteiden toimittamista. Tilaus tulee maksaa suomalaisia yleisimpiä maksukortteja käyttäen. Luottokortilla maksaminen edellyttää 18-vuoden ikää.  

Maksukorteista maksuvälineenä käyvät:
Suomessa myönnetyt Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard ja Debit MasterCard -kortit. 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Stripe Payments Europe, Limited (513174) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Stripe Payments Europe, Limited, Reg 513174
C/O A&L Goodbody
Ifsc
North Wall Quay
Dublin 1
info@stripe.com

5. Ostoksen peruutus ja palautus

Verkkokauppa tilauksesi voit perua tilauspäivän aikana. Peruutuksen voit laittaa valitsemasi ravintolan sähköpostiosoitteeseen.

Verkkokaupan tilauksilla ei ole palautusoikeutta. Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti: nopeasti pilaantuvia, vanhentuvia ja asiakkaalle räätälöityjä tuotteita, tai luonteensa vuoksi toimittamisen jälkeen erottamattomasti muiden tavaroiden kanssa sekoittuneita tuotteita.

6. Reklamaatiot

Toimittaja sitoutuu toimittamaan tilaukset ajallaan ja sellaisena kuin ne on tilattu. Jos tuotteessa tai toimituksessa on kuitenkin jotain vikaa, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@pikante.fi

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajariitalautakunnan verkkosivun osoite on www.kuluttajariita.fi

7. Asiakastietojen tallennus
Asiakkaan tiedot tallennetaan Pikanten asiakasrekisteriin. Tilaamalla palvelusta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen.

8. Laatutakuu
Toimittaja vastaa pakattujen tuotteiden laadusta ja turvallisuudesta yhden vuorokauden ajan toimituksesta, sillä edellytyksellä, että tuotteet ovat säilytetty elintarvikkeille soveltuvalla tavalla viileässä alle + 6 asteessa.

9. Force Majeure
Toimittaja ei vastaa asiakkaalle sellaisesta vahingosta, joka aiheutuu lakon, työsulun, yleisen liikenteen pysähtymisen, tulipalon, sähkökatkoksen tai muun sellaisen toimittajasta riippumattoman syyn takia.