Pikante asiakastyytyväisyys

08.05.2024

NPS hurjassa nousussa – ennätysmäärä tyytyväisiä vastaajia

Pikante-ravintoloiden vuosittainen asiakastyytyväisyyskysely järjestettiin tänä vuonna uudella asiakastyytyväisyyden mittausjärjestelmällä. Uuden yhteistyökumppani Roidun kanssa tehty kysely keräsi ennätysmäärän vastaajia. Vastaajamääräksi saatiin huikea 1566 vastausta. Edellisvuoden vastaajamäärä oli 703 kpl. Kiitos kaikille kyselyyn vastaajille, kokemuksenne on meille tärkeitä.

Vastauksista valtaosa oli positiivista ja kiitosten lisäksi saimme hyviä kehitysehdotuksia, kiitos niistä. Vastauksissa toistui tyytyväisyys erityisesti asiakaspalveluun, mikä ilahdutti erityisesti. Tänä vuonna saimme myös NPS-mittauksessa huikean tuloksen NPS 69. Nousu edellisvuoden NPS-luvusta 53 oli suuri. Yli 50 NPS-tulosta voidaan pitää erinomaisena. Kiitos suositteluhalukkuudestanne.

Keräämme jatkossa päivittäin toimipaikoissamme ja kotisivuillamme kokemuksianne NPS-kyselyllä ja avoimella palautteella. Toivomme edelleen, että jaatte kokemuksenne ja autatte meitä kehittämään toimintaamme palvelemaan teitä entistä paremmin.

Vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn NPS-mittari. Vastaajamäärä 1566 kpl. NPS 69.

NPS on lyhenne sanoista “Net promoter score”. Tiivistettynä termi vastaa kysymykseen: “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yrityksen palvelua tai tuotteita ystävällesi tai kollegallesi?” NPS-tulos huomioi ainoastaan suosittelijat ja arvostelijat.  

Pääset lukemaan lisää asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista toimipaikoissamme. Jokainen toimipaikka kertoo omien asiakkaidensa antamista palautteista lisää. Tervetuloa!

Kaikkien vastanneiden arvontaan osallistuneiden kesken olemme arponeet:

  • 1 kpl Pikante Mango-juustokakku
  • 2 kpl/toimipaikka 10 e lahjakortteja

Kaikista voitoista on ilmoitettu henkilökohtaisesti voittajille. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille ja onnea arvonnassa voittaneille! 🥳